sobota, 21 maja 2016

11 tygodni od operacji haluksa

Za mną 11 tygodni.

Jak wspominam te tygodnie? No cóż... jeszcze nigdy tyle nie leżałam. Nie jestem typem leżącym na kanapie. Było mi ciężko. Odpoczęłam, ale też porobiłam sporo zaległości domowych. Tyle ile mi na to pozwalała stopa, jej ból, czy opuchlizna. 

Czy było warto? Oczywiście!  Stopa nadal puchnie, ale już nie tak bardzo. Udało mi się kupić jeszcze dwie pary wygodnych butów. Bólu praktycznie już nie ma. Boli tylko gdy chodzę w butach. Na boso po domu nie boli wcale.

A tu małe porównanie: jak było przed operacją, oraz przez kolejne tygodnie

Myślę, że ten cały ból, niewygoda i zamieszanie w domu były warte tego efektu.

Dziś mija 11 tygodni od operacji i moja stopa wygląda tak:

 I porównanie jak było przed operacją i dziś:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz